niedziela, 1 kwietnia 2012

Paznokcie z "Revlonem"...?

"Revlon" to bardzo dobra i ceniona na rynku kosmetycznym firma. Trafił w moje ręce ostatnio ich produkt - lakier do paznokci "Revlon Just Tinted Top Coat".

No więc... jazda,malujemy! No niestety, muszę przyznać, że tą serią akurat się rozczarowałam..:(
Wcześniej, miałam już ich lakiery i byłam zadowolona: ładnie kryły, szybko wysychały,dobrze się trzymały na paznokciach. Czyli te wszystkie cechu, które dla mnie są najważniejsze - posiadały.
Ten niestety,odbiega od tego wszystkiego. Kiepsko kryje - musiałam 3 warstwy położyć, by osiągnąć efekt, który normalnie dają 2 warstwy. Efekt po pomalowaniu trudno mi zakwalifikować,bo nie jest ani matowy ani błyszczący. Taki pół na pół...
Jednak, na tyle już znam firmę "Revlon", że mogę powiedzieć,iż to zapewne jakieś malutkie potknięcie. Wierzę, że ta opinia pomoże firmie ulepszyć recepturę, a być może działania takie są już w toku :)

Generalnie polecam "Revlon",bo dotąd nigdy mnie nie zawiodła.

1 komentarz: